Skip to content
michael-fortsch-F6jTkr9T_zI-unsplash-1

Lager og arkiv

Smart lagring for en enklere arbeidshverdag.

Trygt, fleksibelt og tilgjengelig

Enten du trenger midlertidig lagerplass ved flytting, eller en fast løsning for arkiv og kontorutstyr – vi har plassen du trenger. Våre lager er sikre, fleksible og enkle å bruke, slik at du kan fokusere på det som virkelig betyr noe.

Vi tilbyr både henting, registrering og enkel tilgang til lagrede eiendeler – enten det er én pall med stoler eller et helt arkiv. Med full oversikt og profesjonell håndtering får du en sømløs og bekymringsfri lagringsløsning, uansett størrelse eller varighet.

lager-1

Hvilke lagringstjenester tilbyr vi kundene våre?

Vi tilbyr fleksible og sikre lager- og arkivtjenester for bedrifter og offentlige virksomheter – med personlig oppfølging og bemannede lokasjoner. Enten dere står midt i en flytteprosess, har behov for å frigjøre kontorplass eller trenger en trygg og ryddig løsning for langtidslagring, sørger vi for at alt er trygt, tørt og lett tilgjengelig. 

Hos oss kan dere blant annet lagre:

  • Kontormøbler – skrivebord, stoler, skap og møtebord
  • IT- og teknisk utstyr – skjermer, PC-er, printere og kabling
  • Fysisk arkiv – dokumenter, permer og arkivbokser
  • Prosjektmateriell – utstyr som brukes periodevis eller ved større omstillinger
  • Innredning og inventar ved kontorendringer eller renovering
  • Overskuddslagre – alt dere ikke har plass til internt, men fortsatt trenger tilgang til
polstret-stol

Snakk med noen som kan bistå med
Lager og arkiv

Hvorfor velge Relokator til
Lager og arkiv?

Når bedrifter skal flytte, oppstår det ofte flere usikkerheter: Hvordan skal vi organisere alt uten at det går utover driften? Hvem tar ansvar for å koordinere alle involverte? Hvordan unngår vi stress, frustrasjon og feil underveis?

Hos Relokator forstår vi disse utfordringene – og vi vet hvordan de løses. Vår metode er utviklet for å fjerne friksjon og skape forutsigbarhet. Det betyr at du får en trygg og effektiv flytteprosess, ledet av erfarne folk som tar ansvar fra start til slutt.

lagerarkiv
Advokatfirmaet ThommessenSverre Tyrhaug, Managing Partner
FMG har vært en solid sparringspartner for oss i forbindelse med flytting til nye lokaler høsten 2021. Gjennom hele prosjektet – fra planleggingen av byggeprosjektet, gjennom byggefasen og til selve innflyttingen – har vi fått profesjonell veiledning fra dedikerte medarbeidere. Vi opplevde at våre interesser hadde høyeste prioritet og kan anbefale FMG på det sterkeste!
ABG Sundal CollierRakel Thjømøe Ektvedt, Head of Administration
Vi var svært fornøyde med jobben dere gjorde for oss og synes vi samarbeidet veldig bra. Det var en trygghet å ha dere med helt fra planleggingsfasen, og gjennom hele prosessen. Hadde god kommunikasjon hele veien, tydelig ledelse og problemløsning. Ikke minst positive og hyggelige mennesker.
UDILars Bendik Johansen, Prosjektleder
UDI flyttet fra flere lokasjoner i Oslo sentrum til ett nytt bygg på Helsfyr, og vi benyttet FMG både til prosjektrådgivning, byggrådgivning, leveransekoordinering, flytting og avvikling. Det var en glede å samarbeide med FMG – de er profesjonelle, kunnskapsrike og serviceinnstilte. Jeg vil ikke nøle med å anbefale FMG til andre som har behov for tilsvarende tjenester.
Orkla ASAHaakon Andreassen, SVP Services
Da Orkla skulle velge en samarbeidspartner for å flytte 900 medarbeidere inn i nytt hovedkontor fra to lokasjoner over en weekend, ønsket vi noen som var i stand til å levere et så høyt volum med kvalitet og presisjon. Da ble First Mover Group et naturlig valg.
Elvia ASAnne Stenseth Spilling, Seniorrådgiver Eiendom
Våren 2020 flyttet Elvia AS, Hafslund E-CO AS og E-CO Energi AS 550 medarbeidere til Harbitzalléen 5-7. First Mover Group bisto med prosjektledelse, flyttegjennomføring og avvikling. Arbeidet ble utført på en meget profesjonell måte. Vi samarbeidet godt med prosjektlederen og personellet som utførte jobben arbeidet effektivt og nøyaktig med alle deler av flytteprosjektet. First Mover Group svarte absolutt til våre forventninger mtp på både pris og kvalitet.
SignifyTord Christensen, Country Manager
First Mover Group hadde det totale ansvaret da vi flyttet våren 2020. Dette innbefattet prosjektledelse, fysisk flytting, møbelinnkjøp og sluttkontroller mot utleier. Deres metodikk førte til at hele prosjektet ble utført på tid og budsjett selv under omstendighetene Covid-19 skapte i samme periode. Vi er utrolig fornøyd med deres tjenester og vil anbefale First Mover Group på det sterkeste.

Ofte stilte spørsmål

Hva tilbyr Relokator av lager- og arkivtjenester for bedrifter?

Relokator tilbyr fleksible og sikre lagertjenester for bedrifter i alle størrelser. Du kan lagre alt fra kontormøbler og IT-utstyr til arkivmateriale og innredning. Vi skreddersyr løsninger etter deres behov – enten du trenger korttidslagring i forbindelse med en kontorflytting, eller langsiktig arkivlagring med klimakontroll. Vi bistår også med henting, registrering og digital oversikt over innholdet – slik at du enkelt har kontroll.

Har dere klimakontrollerte rom for sensitive arkiver?

Vi tilbyr lagringsløsninger med klimakontroll for dokumenter og utstyr som krever stabile temperatur- og fuktighetsforhold. Dette er ideelt for arkivmateriale, papirbaserte dokumenter, elektronikk og annet følsomt innhold som kan ta skade av svingende miljøforhold.

I tillegg kan vi vise til solide referanser innen frakt og oppbevaring av kunst for noen av landets fremste museer, samt lagring og håndtering av uerstattelig, historisk arkivmateriell.

Hvordan fungerer henting og levering av lagrede gjenstander?

Du kan bestille henting og levering når enn det måtte passe, så lenge vi får beskjed innen åpningstidene våre. Det vil stort sett være mulig å få dette til selv på kort varsel, med unntak av i høysesongene.

Er dette kun for store virksomheter?

Nei. Våre lagertjenester er tilpasset både små og store bedrifter, offentlige etater og organisasjoner. Vi tilpasser lagringsvolum og løsning etter deres behov, og gjør det enkelt å skalere opp eller ned over tid.

Tilbyr dere midlertidig lagring i forbindelse med kontorrenovering eller ombygging?

Ja, våre tjenester tilpasses kunden uansett formål eller periode. Derfor kan vi tilby midlertidig lagring når dere skal renovere, bygge om eller flytte internt. Vi kan hente, lagre og returnere inventar når det passer dere, slik at dere frigjør plass uten å miste oversikt eller kontroll.

Hva skiller Relokators lagertjenester fra vanlige minilager?

Relokator tilbyr en profesjonell, bedriftsrettet lagertjeneste – med transport, oversikt, sikkerhet og service tilpasset for virksomheter. I motsetning til vanlige minilagre, har vi kontroll på logistikken, kunnskap om lager og oppbevaring, samt mulighet for integrerte tjenester som flytting, gjenbruk og montering. Vi er mer enn bare et sted å lagre – vi er en totalleverandør for bedriftslogistikk.

Hvordan prises lagertjenestene?

Prisene våre baserer seg på volum, varighet og eventuelle tilleggstjenester som eksempelvis transport, klimakontroll eller ekstra sikkerhet. Vi gir deg alltid en tydelig og forutsigbar prisstruktur uten skjulte kostnader. Ta kontakt for et konkret tilbud tilpasset dine behov.

bg-video-161758688

REFERANSE

Her legger vi inn en referanse - helst for den aktuelle tjenesten.

12345

12345

Lorem ipsum dolor sit amet,
consetetur sadipscing elitr, sed
diam sit amet, consetetur elitr.
Lorem ipsum dolor sit amet,
consetetur sadipscing elitr, sed
diam sit amet, consetetur elitr.