Tjenester |     Gjennomføring av flytteoppdraget

Gjennomføring av flytteoppdraget

Dagene rett før, under og rett etter hovedflyttingen

  • Gjennomføring av flytteoppdraget

    Dagene før flytting

    Kickoff for den fysiske flyttingen er 2 uker før gjennomføringen. Vi bistår med å avholde et informasjonsmøte om prosessen med alle ansatte avholdes , ryddeaksjoner gjennomføres, nedpakking og forflytting utføres og merkseystem distribueres.

    Bedriften selv har ofte mange egne innkjøp som trenger montering og oppkobling slik som PC’er, AV utsyr etc. Vi sørger for at dette kommer på plass i god tid for flyttingen så bedriftens egne ressurser kan fokusere på sine egentlige arbeidsoppgaver.

    Hovedflytting

    På slutten av arbeidsdagen pakker de ansatte ned sine personlige ting og merker dem med utdelt merkesystem. Våre ansatte stiller utenom arbeidstid og gjennomfører hovedflyttingen. Hovedflyttingen avsluttes med renhold så de ansatte møter et «ship shape» lokale første arbeidsdag.

    Vårt mål er å minimere bedriftens nedetid. Dette oppnår vi med god planlegging og erfarne ansatte i alle ledd.

    Første arbeidsdag

    De ansatte møter i nye lokaler hvor de finner sine eiendeler pent plassert ved sin nye arbeidsplass. Dockingstasjoner og skjermer er koblet opp, og det er bare å skru på PC’en og sette i gang en ny arbeidsdag.

    Feil og mangler rapporteres i flytteportalen og vårt onsite-crew responderer på kort varsel for å sørge for at opplevelsen er god.

    FMGs onsite crew fjerner brukt emballasje fortløpende første arbeidsdag slik at det er få spor av flyttingen når dagen er omme.