Logistikk og montasje
First Mover Group leverer montasje og logistikktjenester innenfor det meste til kontoret.
Digital platform
Digital kommunikasjon mellom First Mover Group, leverandør og sluttkunde strømlinjeformer samarbeidet og minimerer administrasjonen av leveransene, samtidig som den gir en fullstendig oversikt. Leverandør får real-time oversikt over alle leveranser, med statusoppdatering, oversikt over eventuelle avvik og skader, returer.
Digital kommunikasjon mellom First Mover Group, leverandør og sluttkunde strømlinjeformer samarbeidet og minimerer administrasjonen av leveransene, samtidig som den gir en fullstendig oversikt. Leverandør får real-time oversikt over alle leveranser, med statusoppdatering, oversikt over eventuelle avvik og skader, returer.
Terminal
Våre bemannede terminaler står klare til å ta imot varer hver ukedag. Mottakskontroll utføres for å avdekke mulige skader. Vareinngang i Kundens ERP system utføres ved mottak. Samordning av varer fra mange produsenter gjøres slik at varene kan kjøres ut i samlet leveranse. Blir prosjektet forsinket, har vi plass til mellomlagring inntil levering kan utføres.
Våre bemannede terminaler står klare til å ta imot varer hver ukedag. Mottakskontroll utføres for å avdekke mulige skader. Vareinngang i Kundens ERP system utføres ved mottak. Samordning av varer fra mange produsenter gjøres slik at varene kan kjøres ut i samlet leveranse. Blir prosjektet forsinket, har vi plass til mellomlagring inntil levering kan utføres.
Kjørekontor
Ved å benytte First Mover Group, får du tilgang til vårt kjørekontor som håndterer all vår trafikk. Kjørekontoret er navet i hjulet for vår operasjon og koordinerer i grensesnittet sluttkunde, kunde og våre ansatte. Ved bruk av digitale verktøy har våre planleggere full kontroll og et stort antall ansatte, biler og ikke minst ordre som skal leveres. Har du et hasteoppdrag? Våre planleggere kan stille med ressurser på kort varsel, gjerne samme dag.
Ved å benytte First Mover Group, får du tilgang til vårt kjørekontor som håndterer all vår trafikk. Kjørekontoret er navet i hjulet for vår operasjon og koordinerer i grensesnittet sluttkunde, kunde og våre ansatte. Ved bruk av digitale verktøy har våre planleggere full kontroll og et stort antall ansatte, biler og ikke minst ordre som skal leveres. Har du et hasteoppdrag? Våre planleggere kan stille med ressurser på kort varsel, gjerne samme dag.
Daglige leveranser
Hver morgen reiser en liten hær av montører i hele Skandinavia ut med varer for å levere og montere disse hos sluttkunde. Etter at varene er montert på anvist plass og sluttkunden har kvittert ut varene, tar montørene selvfølgelig med seg emballasjen og gjerne de gamle møblene eller annet sluttkunden ønsker å kaste. Ordren merkes som levert i vårt system og leveransen er klar til fakturering i real-time.
Hver morgen reiser en liten hær av montører i hele Skandinavia ut med varer for å levere og montere disse hos sluttkunde. Etter at varene er montert på anvist plass og sluttkunden har kvittert ut varene, tar montørene selvfølgelig med seg emballasjen og gjerne de gamle møblene eller annet sluttkunden ønsker å kaste. Ordren merkes som levert i vårt system og leveransen er klar til fakturering i real-time.